FAQ

Hulp nodig? Bekijk hieronder de antwoorden op veelgestelde vragen (FAQ).
Joszi Smeets stelt een vraag aan publieksdeelnemer op NBF dag | FAQ Food Hub

Algemeen

Food Hub maakt vernieuwende vormen van voedselonderwijs en begeleidt innovatie- en veranderingstrajecten. Wij helpen bedrijven, overheden, studenten en professionals om de veranderende wereld van voedsel en landbouw beter te begrijpen. Onze missie is het aanjagen van de transitie naar een eerlijk, gezond, lekker en duurzaam voedselsysteem. Tot onze opdrachtgevers behoren o.a. Rabobank, Unilever, Bidfood en het Ministerie van Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit. Bekijk hier een greep uit onze projecten.

 

In alles wat we doen, proberen we oog te hebben voor diversiteit en inclusiviteit. Dat betekent dat we ons voortdurend afvragen hoe we onze eigen organisatie, maar ook onze producten en programma’s voor iedereen toegankelijk maken én hoe we ervoor zorgen dat iedereen zich gerepresenteerd ziet in onze organisatie en uitingen. We geloven dat de voedseltransitie alleen eerlijk kan zijn als iedereen mag meepraten.

Het Food Hub kantoor bevindt zich aan de Linnaeusstraat 2c, 1092 CK in Amsterdam (in het Koninklijk Instituut van de Tropen). Volg bij aankomst de borden naar ‘Impact Hub’. Bekijk onze locatie op Google Maps.

Bekijk onze openstaande vacatures

Contactgegevens

 

Food Hub B.V.

Linnaeustraat 2c

1092 CK Amsterdam

emailadres: support@foodhub.nl

 

Staat het antwoord op je vraag niet in deze FAQ? Of wil je samenwerken? Stuur dan een e-mail naar hello@foodhub.nl.

Opleidingen

Al onze opleidingen en programma’s zijn gemakkelijk te boeken via onze website:

  1. Ga naar opleidingen.
  2. Selecteer het gewenste onderdeel
  3. Scroll naar het ticket venster onderaan de pagina
  4. Selecteer ‘buy now’.
  5. Vul je gegevens in, selecteer een betaalmethode en voer eventueel rechts bovenin de pagina een promotiecode in. 
  6. Klik op ‘buy now’. Je wordt doorverwezen naar de gekozen betaalmethode.

 

Zodra je de inschrijving hebt betaald, ontvang je een bevestigingsmail, een factuur en een welkomstmail. Heb je een online opleiding gekocht? Dan ontvang je na betaling je logingegevens voor de online leeromgeving.

 

Let op: soms komen deze e-mails in de spamfolder terecht.  

Allereerst vind je alle informatie over de inhoud van een opleiding op de betreffende opleidingspagina. Na aankoop van een online opleiding ontvang je een bevestigingsmail, een factuur en een welkomstmail waarin wordt uitgelegd hoe je kan inloggen. 

 

Heb je een offline programma gekocht? De tijden en locatie van het programma vind je op de betreffende opleidingspagina en in je bevestigingsmail. Een week voor aanvang ontvang je van ons nog een mail met alle informatie over het programma.

 

Check altijd goed of het programma online of offline plaatsvindt.

Ja, het is mogelijk om samen met je collega’s een opleiding te volgen die exclusief voor jouw team of bedrijf wordt gehouden, ook op een externe locatie. Zie de FAQ hieronder bij ‘zakelijk’ of neem direct contact op met lieke@foodhub.nl om de opties te bespreken.

Zakelijk

Absoluut! Wil je educatie over voedsel en landbouw op de agenda zetten binnen jouw bedrijf, organisatie, (onderwijs)instelling óf gewoon voor jezelf? Wil je op een laagdrempelige manier het voedselsysteem van dichtbij leren kennen, met al je zintuigen en vanuit verschillende invalshoeken? Neem dan contact op met lieke@foodhub.nl. Samen bekijken jullie de mogelijkheden.

Online

Wanneer je een online opleiding koopt, ontvang je van ons je logingegevens via de mail.

 

Met deze gegevens kan je inloggen in de online leeromgeving en de opleiding in jouw eigen tijd, op jouw eigen tempo volgen. Je behoudt toegang tot de lesstof zodat je ook na het afronden van de opleiding, altijd weer terug kan om onderdelen te herhalen.

 

Heb je een half uur na aanschaf van een opleiding nog geen inloggegevens ontvangen? Check dan je spambox. Heb je daar ook niks ontvangen? Mail dan naar support@foodhub.nl.

Controleer je spambox op mails van Teachable (onze online leeromgeving). Heb je daar niets ontvangen? Stuur ons dan een mail via support@foodhub.nl. Heb je wel inloggegevens maar lukt het je niet om in te loggen/deel te nemen? Neem ook dan contact met ons op.

Na inschrijving ontvang je de logingegevens voor de online leeromgeving. Via deze mail kan je direct naar het loginportaal.

 

Ben je deze mail kwijt? Geen zorgen! Via www.foodhub.teachable.com kom je ook in de online leeromgeving. Het kan zijn dat je nog moet inloggen. Je ziet dan rechtsboven in de hoek van de pagina ‘login’ staan. Na het inloggen kom je terecht bij jouw opleiding(en).

We hebben vertrouwen in de kwaliteit van ons onderwijs. Mocht jij echter na het voltooien van de opleiding het gevoel hebben dat je niets hebt geleerd of het niet nuttig vond, dan ontvang je binnen 14 dagen een volledige terugbetaling. Stuur daarvoor een mail naar support@foodhub.nl.

Betalingen

Helaas kan je voor onze opleidingen het STAP-budget niet inzetten.

Het is mogelijk om een btw-factuur te ontvangen. Geef tijdens het betalen aan op welke naam de factuur moet komen. Moet er nog iets anders op de factuur: stuur dan gelijk een e-mail naar support@foodhub.nl na het bestellen van de opleiding.

Relevante gegevens kunnen zijn:

  • Voornaam en achternaam deelnemer
  • Bedrijfsnaam
  • E-mail
  • Telefoonnummer
  • Adresgegevens

We sturen op basis van deze gegevens de bijbehorende factuur.

Online opleidingen

 

Je kunt tot twee weken na aankoop van een opleiding je inschrijving annuleren. Stuur hiervoor een mail naar support@foodhub.nl. Wij maken een terugbetaling aan die binnen 5 werkdagen te zien is op je rekening.
Na twee weken is annuleren helaas niet meer mogelijk.

 

Programma’s & livedagen

 

Je kan tot 14 dagen van tevoren je inschrijving annuleren. Stuur hiervoor een mail naar support@foodhub.nl. Ook dan maken wij een terugbetaling aan die binnen 5 werkdagen op je rekening te zien is. 

Het kan ook zijn dat wij door omstandigheden een live dag of programma annuleren. In dat geval krijg je automatisch je geld terug. Dit gebeurt normaal gesproken binnen twee weken.

Wat leuk! Daar zijn meerdere manieren voor. Je kunt een opleiding kopen en cadeau geven. Als je ons een mailtje stuurt (naar support@foodhub.nl), kunnen we de naam en het e-mailadres van de login wijzigen.

 

Ook kunnen we een speciale gepersonaliseerde cadeaucode aanmaken die inwisselbaar is op de website (zie ‘hoe maak ik gebruik van een cadeau/kortingscode?’). Stuur ons daarvoor ook een mail met het gewenste bedrag wat je cadeau wil geven. Wij maken dan de code aan en sturen je een factuur voor de betaling. Deze code kan je vervolgens cadeau geven.

  1. Kies de opleiding die je wilt boeken op de website
  2. Bestel de opleiding door op de knop ‘buy now’ te klikken. Je komt nu in het check-out venster
  3. Je ziet rechts bovenaan dit venster de tekst: ‘discount code’. Voer hier je kortingscode in en klik op ‘Apply’. De code is succesvol toegepast zodra het bedrag verandert.
  4. Vul de rest van je gegevens in.
  5. Nu kun je je bestelling plaatsen en afronden.

 

Goed om te weten:

  • Codes zijn overdraagbaar – je kunt ze weggeven als cadeau aan iemand anders.
  • Je kunt per bestelling één code gebruiken.